FAQ - Întrebări frecvente

  • 1. Ce am nevoie pentru a face o comanda prin site-ul tau?

    Desigur, o conexiune la internet, dar acest lucru este prea evident. Serios, pentru a rezerva o expediție pe Woot.ro trebuie să știți / aveți: 
    1) adresele expeditorului și destinatarului completate cu numărul de telefon; 

    2) codul fiscal (probabil al dvs.) să fie inclus în formularul de facturare împreună cu datele (probabil ale dvs.) ale persoanei căreia îi va fi îndreptată factura expedierii; 
    3) o adresă de e-mail de lucru pe care vă vor fi trimise documentele: scrisoarea de transport sau factura rezervării; 
    4) o imprimanta de lucru cu care va trebui sa imprimati foile de parcurs care urmeaza sa fie aplicate pachetului si sa fie livrate transportatorului.

  • 2. Când pot face o comanda?

    În orice moment al zilei, 24 de ore pe zi. Internetul este întotdeauna activ și chiar Woot.ro, fiind gestionat complet automat, este întotdeauna deschis și complet funcțional. Completând datele și plătind prin card de credit sau prin PayPal, în maxim 5 minute veți primi prin e-mail awb- ul și factura aferenta comenzii. 

    NOTĂ: toate comenzile catre strainatate și unele comezi către țări din afara UE, datorate reglementărilor vamale, necesită intervenția manuală a operatorilor Woot.ro și, prin urmare, nu pot fi gestionate automat și în timp real. 
    Dacă sunt efectuate în timpul programului de lucru, astfel de rezervări sunt de obicei procesate în termen de 60 de minute de la plata automată și / sau raportate.

    Dacă , din anumite motive , nu primiți e - mail cu awb- ul si factură, contactați - ne acum prin deschiderea unui tichet (cu subiectul „nu LDV primit“), folosind eticheta rosie va ajuta să găsiți colțul din dreapta jos , în toate paginile Woot.ro. 

    Amintiți-vă că serviciul de asistență este activ de luni până vineri între orele 10:00 și 13.00 și între orele 13:30 și 17.00.

  • 3. Care sunt curierii pe care îi folosiți?

    Avem contracte naționale cu Fan Courier, Urgent Cargus, DPD și TCE; contracte internaționale cu DHL. Ne străduim constant să creștem numărul partenerilor noștri, să scădem tarifele și să vă oferim servicii mai bune.

  • 4. Trebuie să vă înregistrez pentru a rezerva un transport?

    Pentru a face o expediție prin intermediul curierului, Spedire.com nu este necesar și nici nu este obligatoriu să vă înregistrați. Cu toate acestea, înregistrarea vă permite să accesați servicii exclusive pentru optimizarea și accelerarea operațiunilor de rezervare. 

    Dacă doriți, vă puteți înscrie la Spedire.com prin intermediul formularului Înregistrare.

  • 5. Nu vreau să fac o rezervare online, pot să o fac la telefon?

    Pentru a menține prețuri rezonabile, folosind serviciul de livrare expres on - line Spedire.com, singura modalitate de a face o rezervare pentru unul sau mai multe loturi este de a se conecta la site - ul www.spedire.com și urmați pașii din caseta de estimare "Estimați expediția dvs.". 

    În cazul în care utilizarea estimării ar trebui să fie complexă și / sau dificil de înțeles, puteți utiliza serviciul nostru prin deschiderea unui bilet (cu subiectul „altele“), folosind eticheta rosie ajuta să găsiți colțul din dreapta jos pe fiecare pagină de pe www.spedire.com.

  • 6. Sunt o persoană privată, pot să fac o expediție?

    Absolut da. Ca persoană privată sunteți un client valoros pentru Spedire.com și pentru aceasta meritați cel mai bun tratament posibil. Rețineți că, la sfârșitul procedurii, vi se va solicita ca codul fiscal să poată emite factura rezervării dvs. 
    În cazul în care un privat efectua un număr mare de expedieri, vă oferim șansa de a ajunge înapoi în zona noastră PRO program cu care ne - am dori să vă ajutăm, atât din punct de vedere financiar , atât în furtuna, operațiunile sale de rezervare , care fac în prezent , prin intermediul site - ului nostru. 

  • 7. Sunt o companie pe care o pot rezerva o expediție?

    Absolut da. În calitate de companie sunteți un client valoros pentru Spedire.com și pentru aceasta meritați cel mai bun tratament posibil. Rețineți că la sfârșitul procedurii vi se va solicita codul fiscal și numărul de TVA pentru a putea emite factura rezervării dvs. 

    În cazul în care ca o companie de a face un număr mare de expedieri, vă oferim șansa de a ajunge înapoi în zona noastră PRO program cu care ne - am dori să vă ajutăm, atât din punct de vedere financiar , atât în furtuna, operațiunile sale de rezervare , care fac în prezent , prin intermediul site - ului nostru. 

    Pentru mai multe informații despre programul AREA PRO vizitați

  • 8. Cât costă să trimit o comanda cu tine?

    Costul fiecărui transport individual depinde de mai mulți factori, în detaliu: 

    dimensiunile casetei sau obiectului (dacă nu sunt ambalate) care urmează să fie expediate; 
    greutatea reală finală a obiectului care urmează să fie expediat și ambalajul său / suport / palet; 
    orașul de destinație; 
    țara de destinație; 
    servicii auxiliare combinate cu transportul maritim. 

    Odată ce ați introdus aceste date în contul Woot.ro, în câteva secunde veți putea vedea prețul rezervat acelei expediții.

  • 9. Cum sunt introduse datele pentru expediere?

    Expedierea este introdusă on-line, sub forma "Preventive your shipment", completând câmpurile referitoare la colectarea, livrarea, descrierea pachetului etc. Pentru a facilita lucrul curierilor partenere, vă recomandăm să introduceți întotdeauna numărul de telefon al clientului și al destinatarului. 

    Ca o alternativă la manualul de pe web, acesta va fi introdus în modul „MultiSpedizione Fast“ , prin compilarea unui fișier / * .csv distincte cu toate datele referitoare la lotul care urmează să fie trimis. 

    În acest caz, clientul poate completa off-line (sau extrapola de la propria lor de management) fișierul și apoi continuați să încărcați pe profilul tau: datele vor fi încărcate automat , iar clientul le poate schimba până la confirmarea expedierii.

  • 10. Ce și ce servicii premium plătite oferiți?

    Serviciile suplimentare care pot fi combinate cu rezervarea de transport sunt servicii suplimentare care permit clientului să-și personalizeze comanda de preluare / livrare la Spedire.com. 

    Aceste servicii includ transporturi cu pickup-uri și / sau livrări la comandă, transporturi cu livrări la etaje, transporturi cu livrări în zilele de sâmbătă, transporturi cu livrare la domiciliu și transporturi cu acoperire de asigurare.

  • 11. Pot trimite mai mult de un pachet pe transport?

    Desigur, datorită partenerilor noștri puteți trimite până la 99 de pachete per expediere. De asemenea, www.spedire.com este primul transportator on-line, care permite utilizatorului să efectueze expedieri individuale (un singur pachet trimis la un singur destinatar), multi-gât (mai multe parcele către un singur destinatar) sau mai multe expedieri (expedieri de la mai multe unul sau mai multe pachete, trimise la mai mulți destinatari diferiți) prin încărcarea lor directă online, fără obligația de a utiliza (și apoi încărca) fișiere / liste în * .csv sau * .xml format.

  • 12. Ce pot face dacă întâmpin probleme tehnice la completarea comenzii?

    Pentru orice tip de problemă întâlnită pe site - ul, în timpul transportului și / sau rezervare va rugam sa ne contactati prin deschiderea unui bilet (cu subiectul „altele“), folosind eticheta roșie vă ajuta să identificați colțul din dreapta jos , în toate paginile web. woot.ro.

    Amintiți-vă că serviciul de asistență este activ de luni până vineri între orele 10:00 și 13:00 și între orele 13:30 și 17.00. 

  • 13. Cum utilizez documentul de transport care mi-a venit prin e-mail?

    Trebuie imprimată foaia de scrisă primită prin e-mail, dintre care: 

    una va fi plasată pe o parte liberă a plicului / cutiei / pachetului / valizei; 
    trebuie să fie semnată proprietarului și să fie păstrată ca confirmare a retragerii. 

    În cazul în care transportul a fost înregistrat de către destinatar sau este un transport "triangulat", este important ca scrisoarea de trăsură să fie trimisă expeditorului real. 

    În momentul rezervării, dacă ar fi introducerea unei rezerve de tip „triangulare“ (în plus față de ascunderea adresei reale a expeditorului) , puteți introduce adresa de e - mail a expeditorului real, pe care le vom primi o copie a documentului de însoțire care urmează să fie imprimat.

  • 14. Am făcut o greșeală în rezervarea online, cum pot să o corectez?

    Este necesar să deschideți un tichet de asistenta (cu subiectul "eroare rezervare sau anulare"), utilizând eticheta roșie de ajutor din partea stanga jos a tuturor paginilor Woot.ro

    În tichet, vă rugăm să ne anunțați toate modificările solicitate. Ca răspuns, vom confirma dacă putem schimba rezervarea sau dacă trebuie să faceți una nouă. În acest din urmă caz, vă vom trimite instrucțiuni pentru a face acest lucru utilizând prima plată efectuată. 

    Amintiți-vă că serviciul de asistență este activ de luni până vineri între orele 10.00 și 13.00 și între orele 13.30 și 17.00.

  • 15. Pot să anulez o expediere?

    Este posibil, dar numai cu o notificare minimă de 12 ore de la data efectivă a colectării. 

    Pentru a face acest lucru, trebuie să deschideți un bilet (cu eroarea subiectului sau anularea rezervării), utilizând eticheta roșie de ajutor din partea dreaptă jos a fiecărei pagini a site-ului www.spedire.com. 

    În bilet, introduceți motivul pentru anulare și numărul de rezervare. 

    Toate transferurile anulate vor fi taxate cu taxe de administrare egale cu 10% din prețul plătit.

  • 16. Oferiți reduceri?

    Spedire.com dorește să-și facă serviciile de transport maritim accesibile oricui. 

    Pentru a rămâne fidel politicii noastre de corectitudine, nu putem oferi tarife reduse: vrem ca toți să vă bucurați de cel mai bun preț și de cel mai bun serviciu posibil.

  • 17. Cum pot urma calea transportului meu?

    De fiecare dată când un transport este creat pe Spedire.com, o foaie de parcurs este creată automat cu un număr de urmărire care identifică în mod unic transportul respectiv și / sau parcela respectivă într-un transport în mai multe pachete. 

    Singura modalitate de a urmări pas cu pas traseul expedierii dvs., de la preluare la livrare, este de a efectua o urmărire online. Prin conectarea la www.spedire.com și introducând numărul de urmărire în formă portocalie „Urmărire expediere“ în partea de sus a paginii de start DX noastre, un cont de etapele abordate de expedierea: sosirea la sucursala ( de lângă retragere) până la livrarea reală.

    Primele semne ale fiecărui transport individual vor fi vizibile cel puțin 12 ore lucrătoare de la momentul colectării efective.