FAQ - Întrebări frecvente

  • 1. Este posibil să cereți un pick-up de dimineață?

    Din păcate, acest tip de serviciu nu este disponibil încă. 

    Partenerii Curierii care lucrăm nu poate afirma acest tip de preferință și , într - adevăr, pentru a face retragerea cer în mod expres o perioadă extinsă de timp, variind de la 10:00 până la 18:00 în aproximativ seara.

  • 2. Când se ridica coletul?

    Momentul ridicarii unui colet variază în funcție de mai mulți factori: cele mai importante sunt locația de ridicare, timpul de introducere a datelor pe site-ul nostru, dimensiunea pachetului care urmează să fie transportat și transportatorul ales de client. 

    În momentul rezervării, sistemul nostru efectuează o verificare automată a factorilor enumerați mai sus, propunând clienților prima zi disponibila pentru ridicare pachet. În general, pentru toate centrele mari (orasele) , în cazul în care rezervarea se face înainte de ora 13:00, ridicarea se face până la ora 18:00 în aceeași zi.

    ATENȚIE: 24 de ore sau mai multe sunt necesare pentru locații mici, dezavantajate sau izolate. Prin urmare, este posibil ca sistemul în faza de rezervare să semnaleze prima dată de colectare în ziua următoare datei efective de rezervare, chiar dacă clientul își face cererea până la ora 13:00 dimineața.

  • 3. Va fi contactat dacă retragerea nu este efectuată?

    Este foarte rar ca retragerea să nu se efectueze. În cazul în care se întâmplă, din păcate, curierul partener nu vă lasă niciun fel de avertisment pentru dvs. sau pentru noi. 

    Așadar, vă rugăm să ne contactați imediat, informându-ne despre incident. Rețineți că pentru a interveni prompt trebuie să cunoaștem numărul de rezervare sau numărul de urmărire al expedierii. 

    Pentru a ne contacta, deschideți un bilet folosind eticheta roșie cu un steag alb care puteți găsi în partea dreaptă jos a tuturor paginilor de pe www.spedire.com cu subiectul "Fără colecție".

  • 4. Sunt ora 16:00 și pachetul nu a fost încă retras? Ce sa fac?

    După cum se specifică în e-mailul de confirmare a rezervării, timpul cerut de transportatorii noștri partenere este de la ora 10.00 la 18.00, sosind în unele cazuri până la ora 20.00. 

    Pentru pacea de spirit adăugat și verificare eficientă în continuare vă invităm să contactați prin curier rapid partener selectat folosind următoarele numere: 

    SDA NATIONAL SERVICE: 199 113366 - numărul de taxare 
    UPS NATIONAL SERVICE: 02 30303039 - număr în încărcarea normală 

    Când contactați serviciul de curierat amintiți-vă că singura modalitate de a reveni la rezervarea dvs. este să comunicați numărul de rezervare care vi-a fost trimis în e-mailul de confirmare a rezervării.

    VĂ RUGĂM NOTĂ: prin furnizarea numărului de rezervare, operatorul poate solicita confirmarea adresei de colectare, comunicând ca adresă oficială biroul nostru, sau ESITE SRL - Via Marco 12 / A - 38068 Rovereto (TN). 

    În acest caz, NU vă neliniștiți, ca și cele ale expedițiilor de tip triangulație ale Spedire.com, operatorul ar putea fi confundat, comunicând adresa ordonatorului sau a noastră. Ca răspuns, explicați-vă că ați făcut o rezervare pe Spedire.com și le furnizați adresa dvs. reală de preluare. 

    Înainte de a solicita asistență suplimentară, așteptați până la ora 18.00

  • 5. Este ora 6:00 și pachetul meu nu a fost încă colectat? Ce sa fac?

    Contactați-ne imediat. Rețineți că pentru a interveni prompt trebuie să cunoaștem numărul de rezervare sau numărul de urmărire al expedierii. 

    Pentru a ne contacta, deschideți un bilet folosind eticheta roșie cu steagul alb, pe care o puteți găsi în colțul din dreapta jos, pe toate paginile site-ului www.spedire.com, cu subiectul "Fără colecție".

  • 6. Este posibil să se transporte din Italia în străinătate?

    Absolut da. Spedire.com a fost primul curierat expres online care oferă acest tip de servicii și astăzi este în continuare liderul indiscutabil al ratelor de calitate și competitive. Putem organiza retrageri în toată Italia și livrăm în peste 60 de țări din întreaga lume cu servicii standard, expres sau super express. 

  • 7. Este posibil să trimiteți din străinătate în Italia?

    Absolut da. Spedire.com este singurul curier express on-line care poate organiza retrageri în peste 60 de țări din lume, cu livrare ulterioară în Italia.

  • 8. Se pot trimite numai cutii?

    Absolut nu. Cu noua actualizare Spedire.com ne putem ocupa de expedieri specifice și documente speciale, colete și / sau cutii, pungi, tăvi și / sau paleți și , practic , orice alt produs / bunuri , cu condiția ca: 

    - ambalate și sigilate în mod corespunzător 
    - aceasta nu este inclusă în lista obiectelor interzise pentru transport.

  • 9. Cum pot să monitorizez expedierea mea și să aflu dacă a fost livrat un pachet?

    Prin conectarea la www.spedire.com și introducând numărul de urmărire în portocaliu „Track expediere“ formularul din partea de sus a DX pagina noastră de start, veți găsi un ghid pentru toate etapele abordate de expedierea: sosirea la sucursala (următoare după colectare) până la livrarea reală. 

    Primele semne ale fiecărui transport individual vor fi vizibile cel puțin 12 ore lucrătoare de la momentul colectării efective.

  • 10. Curierul colectează / livrează direct la podeaua casei / biroului?

    Pentru a garanta tuturor clienților expedierea mai rapidă și mai ieftină, colectarea și livrarea au loc de obicei la parter. 

    În ceea ce privește livrarea, unii dintre partenerii noștri de curierat oferă să plătească posibilitatea de a selecta livrarea la plan. Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar să îl selectați în timpul fazei de rezervare, indicând numărul podelei la care urmează să se efectueze livrarea. 

    Odată confirmată și pornită, nu va mai fi posibil să adăugați și / sau să eliminați această opțiune.

  • 11. Pot trimite un pachet la o cutie poștală?

    Nu, din păcate, serviciul de livrare rapidă nu permite livrarea în cutii poștale.

  • 12. Pachetul meu a fost retras pentru mai mult de 24 de ore, dar urmărirea nu a fost încă actualizată. Ce ar trebui să fac?

    Deschideți un bilet de la adresa www.spedire.com cu subiectul ITEM ȘI PROBLEME DE LIVRARE, indicați numărul de comandă, data exactă a colectării pachetului și ns. clientul va răspunde cât mai curând posibil, oferindu-vă toate instrucțiunile necesare sau reasigurări.