FAQ - Întrebări frecvente

  • 1. Trebuie să plătesc taxe vamale atunci când trimit un pachet către țări din afara UE?

    Din punct de vedere vamal, legislația comunitară în vigoare nu prevede plata drepturilor și / sau taxelor vamale pentru operațiunile de export către țări terțe. Evident, în țara de destinație, la momentul importului, se vor aplica regulile stabilite în aceasta. Utilizând serviciul Woot.ro, toate taxele și / sau taxele care trebuie plătite în țara de destinație sunt stabilite în mod prestabilit pentru destinatar. 

    În cazul, oricât de probabil, în care există taxe care trebuie plătite, destinatarul va fi contactat direct de către autoritățile vamale ale țării de destinație. Contactul va fi destinatar vamal direct, cu excepția Woot.ro care, pentru competențe și responsabilități, nu poate fi implicat în acest proces.

    Woot.ro nu oferă asistență și / sau servicii legate de compilarea, eliberarea și gestionarea procedurilor vamale.

  • 2. Ce documente trebuie să anexez atunci când trimit un pachet către țări din afara UE?

    Documentația care va fi atașată comenzii dvs., în plus față de awb -ul furnizat de Woot.ro, este următoarea: 

    - factura comercială în cazul expedierii de către o persoană fizică; 
    - declararea exportului gratuit în cazul transportului maritim de către o companie sau o persoană fizică; 
    - factura comercială în cazul expedierii efectuate de o societate; 

    Prin rezervarea unui transport destinat unei țări din afara UE cu Woot.ro, factura comercială este trimisă automat ca atașament, iar declarația de export gratuit este neutră. 

    Compilarea acestor documente și responsabilitatea a ceea ce este declarat în interior sunt responsabilitatea expeditorului.

  • 3. Care este declarația vamală - factura comercială?

    Factura comercială, denumită în mod obișnuit "declarație vamală", este ea însăși o factură comercială care trebuie completată fără o factură reală. 

    In cadrul acestui document sunt enumerate adresele expeditorului și a destinatarului, referințele de urmărire din lista lor de expediere cu descrieri ale obiectelor din pachet, motivul pentru export, valoarea mărfurilor transportate și costul suportat pentru transport. 

    NOTĂ: în cazul în care autoritățile vamale ar trebui să găsească alte bunuri decât cele declarate, se poate aplica un supliment și, în unele cazuri, expedierea ar putea fi refuzată sau trimisă înapoi cu cheltuieli percepute expeditorului.

  • 4. Cum ar trebui să descriu produsele în factura (companiile) atașată sau în factura comercială (privată)?

    Conținutul exact al pachetului pe care îl trimitem trebuie să fie clar indicat în factură sau în factura comercială. Descrierea conținutului trebuie făcută pe categorii și pe produse; așa că dacă trimit tricouri va trebui să raportez ca îmbrăcăminte și ca un produs tricou, indicând, printre altele, dacă este vorba despre bunuri noi sau uzate.

    Fiecare element inclus în pachet trebuie să fie raportat pe factură sau în factură comercială. Categoria și descrierea produsului trebuie să fie cât mai țintite posibil pentru a evita îndoielile și întârzierile care rezultă din practicile vamale. Categoriile, descrierea mărfurilor și orice altceva indicat pe factură sau pe factura comercială trebuie completate în limba engleză. Evitați raportarea facturii sau a facturii comerciale a categoriilor generice, cum ar fi "cadou" sau "eșantion". Acest tip de "viclenie" produce o singură consecință: creșterea timpului de vămuire. Autoritățile vamale nu au grijă dacă facem un cadou sau trimitem un eșantion de testat, sunt interesați să cunoască conținutul pachetului pe care se calculează taxele și taxele de tranzit.

    Rețineți că nu este posibil să trimiteți efecte personale prin serviciul nostru. Dacă clientul dorește să continue practicile de transport maritim, este bine să știți că el va face acest lucru pe propriul risc. Efectele personale pot genera și costuri vamale mai mari. 

    VĂ RUGĂM NOTĂ: orice întârzieri generate de vamă pentru vămuire nu pot și nu ar trebui să fie atribuite Spedire.com și numărate în termenele estimate de livrare.

  • 5. Care este valoarea mărfurilor pe care trebuie să le declar?

    Valoarea introdusă pentru fiecare produs individual trebuie să fie valoarea reală de piață a elementului respectiv sau costul necesar care ar trebui suportat pentru înlocuirea acestuia. 

    În mod logic, prin urmare, nu este posibil să se introducă valori nule care nu vor fi acceptate de vamă. 

    Toate mărfurile expediate trebuie să fie întotdeauna furnizate cu o chitanță de primire (factură sau chitanță RECENT) care va fi necesară în cazul plângerii. Din acest motiv, reiteream faptul că efectele personale nu ar trebui trimise și pot genera taxe vamale ridicate. 

  • 6. Livrarea mea a fost luată ieri și astăzi am fost contactat de partenerul dvs. de curierat pentru lipsa documentelor necesare pentru exportul către țări din afara UE, ce ar trebui să fac?

    Contactați-ne imediat prin deschiderea unui bilet de service utilizând eticheta roșie de ajutor din partea dreaptă jos a tuturor paginilor site-ului www.spedire.com cu subiectul "Probleme de vămuire". 

  • 7. Verificarea numărului de urmărire al expedierii mele Sunt de acord că pachetul este oprit la vamă în așteptarea unor documente, ce ar trebui să fac?

    Contactați-ne imediat prin deschiderea unui bilet de service (folosind eticheta roșie găsită în partea dreaptă jos a fiecărei pagini a site-ului www.spedire.com) cu subiectul "Probleme de vămuire". 

    Pentru a accelera procedura, vă invităm să atașați biletului toată documentația indicată, în vizualizarea numărului de urmărire, de către partenerul de curierat.