FAQ - Întrebări frecvente

  • 1. Elementul meu trebuie ambalat?

    Pentru întrebări de responsabilitate și practică, folosind orice tip de curier expres (normal, on-line, noi, mai degrabă decât concurenții noștri), ambalarea unui obiect este întotdeauna și în orice caz suportată de expeditor. 
    Expeditorul trebuie să aibă grijă să împacheteze corect obiectul pe care intenționează să îl trimită, trebuie să aibă grijă să selecteze tipul corect de ambalaj și să folosească protecția corectă astfel încât obiectul sau produsul să ajungă intact la destinație. 

    Amintiți-vă întotdeauna că cea mai bună asigurare pe care o puteți realiza în transporturile dvs. este aceea a ambalajului: ambalajul corect și adecvat este o garanție a livrării complete și la timp fără surprize.

    Orice tip de obiect trebuie să fie ambalat în caz contrar, curierul partener ar putea refuza (pe bună dreptate) să colecteze transportul. Cărucioarele, bicicletele, articolele speciale trebuie așadar ambalate corect, utilizând cutii de carton și / sau conform instrucțiunilor noastre. 

    În comerțul electronic Spedire.com există pachete de carton specifice pentru articole speciale, cum ar fi valize, cărucioare, biciclete, schiuri, snowboarduri etc.
    Ca alternativă, în special pentru valize, recomandăm să -și încheie valiza (fie moale , mai degrabă decât rigid) , prin utilizarea filmului din PVC și armare colțuri, muchii și vârfuri ale cartonului unghiulare sau de benzi de carton decupate anterior și apoi îndoite în mod corespunzător în jurul "marginilor". 

  • 2. Ce adresă trebuie să scriu pe pachet?

    În cazul în care dimensiunea pachetului permite acest lucru , puteti trece pe o foaie A4 pe orizontală, în partea de sus adresa și numărul de telefon al expeditorului și in partea inferioară , cu caractere mari  adresa și numărul de telefon al destinatarului . 

    Pentru a fi totul in regula, vă rugăm să treceti si numărul de awb al transportului pe acest A4. 

    Toate aceste informații vor fi foarte utile partenerilor de curierat dacă, dintr-un motiv oarecare, foia cu awb-ul curierului este pierdută sau deteriorată.

  • 3. Cum ar trebui să îmi împachetez articolul?

    Fără îndoială cu mare grijă și atenție. Expeditorul trebuie să aibă grijă să împacheteze corect obiectul pe care intenționează să îl trimită, trebuie să aibă grijă să selecteze tipul corect de ambalaj și să folosească protecția corectă astfel încât obiectul sau produsul să ajungă intact la destinație. Elementul sau articolele expediate trebuie să fie întotdeauna bine "amortizate" în interior și protejate cu un ambalaj exterior adecvat. 

    ATENȚIE: dacă conținutul nu este protejat în mod corespunzător de ambalajele interne și externe, orice revendicare a daunelor apărute în timpul transportului va fi invalidată.

    Amintiți-vă întotdeauna că cea mai bună asigurare pe care o puteți realiza în transporturile dvs. este aceea a ambalajului: ambalajul corect și adecvat este o garanție a livrării complete și la timp fără surprize. 

    Orice tip de obiect trebuie ambalat, în caz contrar, curierul partener ar putea refuza (pe bună dreptate) să colecteze expedierea. Cărucioarele, bicicletele, articolele speciale trebuie așadar ambalate corect, utilizând cutii de carton și / sau conform instrucțiunilor noastre.

    În comerțul electronic Spedire.com există pachete de carton specifice pentru articole speciale, cum ar fi valize, cărucioare, biciclete, schiuri, snowboarduri etc. Ca alternativă, în special pentru valize, recomandăm să -și încheie valiza (fie moale , mai degrabă decât rigid) , prin utilizarea filmului din PVC și armare colțuri, muchii și vârfuri ale cartonului unghiulare sau de benzi de carton decupate anterior și apoi îndoite în mod corespunzător în jurul "marginilor". 

  • 4. Cum îmi pot pregăti paleta?

    Cum îmi pot pregăti paleta?

  • 5. Nu sunt sigur de mărimea sau greutatea exactă a pachetului meu.

    Cunoașterea dimensiunilor exacte a pachetului este un aspect fundamental pentru a profita de serviciile noastre. Introducerea acestor detalii incorecte implică blocarea expedierii către sucursală, o eventuală taxă suplimentară de expediere și o taxă securizată cu un cost administrativ de € 10,00.

  • 6. Ce se întâmplă și ce este bine să faceți în cazul în care coletul meu pleacă fără o foaie de parcurs?

    În cazul în care expeditorul nu imprimă și nu ne atașează scrisoarea de transport pe pachet, se generează neplăceri și probleme importante. Primul lucru care este bine de știut este că, în aceste cazuri, Woot.ro este în mod automat scutit de sarcina de transport și, prin urmare, nu mai este responsabil pentru transportul pentru care clientul a făcut rezervarea. 

    Pachetul care călătorește lipsit de awb și lipsit de confirmare de ridicare (amintiți - vă că awb-ul trebuie să fie tipărite în două exemplare, dintre care unul trebuie să semneze curierul la ridicarea coletului și păstrate ca o confirmare de ridicare) ar putea fi confundat, greșită, pierdută și / sau furate de către orice persoană care o va ocupa înainte de sosire și, de asemenea, o dată venită în sucursala de curierat partenere.
    În cazul în care anunțurile de client în timp că el a aplicat arma de foc pe parcela, primul lucru pe care ar trebui să contactați agenția de curierat care deservesc partener, cerând să fie trimise prin fax sau prin e - mail pe care Woot.ro arma de foc să- l anticipate prin e-mail. 

    Dacă totul merge bine și pachetul ajunge la sucursala, folosind adresa (expeditor și receptor) plasate de către expeditor pe parcela, operatorii de afiliat va crea un nou transport (cu noul număr de urmărire) „transport de marfă“ , al cărui cheltuielile vor fi apoi solicitate și debitate la beneficiar. 

    Pentru a evita plata acestor cheltuieli este necesar să urmați această procedură: 

    a) să refuzați plata pachetului și, prin urmare, livrarea pachetului;
    b) să fie notificat, de către proprietarul responsabil cu livrarea, noului număr de urmărire creat în locul scrisorii de trăsură care nu a fost aplicat pachetului; 
    c) deschideți un bilet de asistență pe site-ul www.spedire.com cu subiectul "Livrare livrată fără LDV" în care veți comunica numărul de rezervare al comenzii dvs. Spedire.com și numărul de urmărire pe care l-ați solicitat curierului.

    Cu unii parteneri curieri, pentru a debloca plata cheltuielilor necesare și apoi se colectează coletul, pur și simplu imprimate se pregătească pentru (și apoi , eventual , l - au trimis de la expeditorul real) punctul de masina Woot.ro și arată - l la domnișorul în procesul de livrare colete. Utilizând cititorul de coduri de bare, proprietarul reușește să reasocize foaia de parcurs Woot.ro la expedierea pe care o livrează, anulând cererea de plată către destinatar în același timp. 

    ATENȚIE: unii curieri parteneri NU permit în nici un fel re-asocierea unei expedieri de loturi fără LDV la codul nostru de client. 

    Woot.ro este scutit de orice responsabilitate și de orice obligație în ceea ce privește transporturile care nu poartă o scrisoare de transport.