FAQ - Întrebări frecvente

  • 1. De ce să vă înregistrați la Spedire.com?

    Motivele sunt multe, în primul rând pentru că este total gratuită și oferă multe avantaje. Completați formularul de înregistrare, în câteva secunde veți putea accesa profilul dvs. Spedire.com. 
    De aici puteți verifica istoricul tuturor expedițiilor, puteți accesa pagina pentru a achiziționa un credit preplatit, puteți descărca facturi și puteți verifica starea expedierilor dvs. Mai mult, înregistrarea vă permite să vă creați propriul agendă de adrese pentru colectare și livrare. În acest fel, făcând noi rezerve nu va trebui să pierdeți prea mult timp în procesul de introducere a datelor pe care cu toții îl urăm.

     

  • 2. Mi-am pierdut acreditările de conectare, ce ar trebui să fac?

    Păstrați CALM și urmați procedura de AICI pentru a primi parola prin e-mail și accesați imediat profilul dvs. Spedire.com.

  • 3. Este posibil să vă anulați înregistrarea?

    Da, este evident posibil. Anularea înregistrării implică eliminarea tuturor expedițiilor istorice (inclusiv facturile incluse) legate de contul respectiv. 

    Conștient de a pierde toate înregistrările transferurile dvs. pentru a continua pentru a anula trebuie să vă deschideți un bilet folosind eticheta rosie ajuta să găsiți în dreapta jos , în toate paginile www.spedire.com, cu subiectul „celălalt“