NOU! Platforma dedicata clientilor business Acceseaza

FAQ - Întrebări frecvente

  • 1. Cum trebuie ambalate produsele pe care vreau sa le expediez? Cine le ambalează?

    Ambalarea produselor revine, în totalitate, în sarcina expeditorului. Este important să selectezi corect tipul de ambalaj utilizat, informație solicitată în formularul de plasare a comenzii în site. O ambalare corectă și adecvată a produsului reprezintă o garanție a livrării acestuia la timp și nedeteriorat.

    Orice produs pe care dorești să îl expediați trebuie ambalat în prealabil. În caz contrar, curierul refuză preluarea coletului.

    Obiectele precum: cărucior, bicicletă, valiză, schiuri, snowboard ș.a. articole speciale se vor ambala utilizând cutii de carton, conform instrucțiunilor din site.

    Pentru aceste articole speciale, recomandăm și utilizarea foliei PVC, pentru securizarea ambalajului (cutie carton).

  • 2. Ce informații trebuie să scriu pe coletul expediat?

    Atunci când dimensiunea coletului permite, recomandăm să notați, pe o coala A4 (pe orizontală) următoarele informații:

    • În partea de sus: adresa și numărul de telefon al expeditorului (cel care trimite coletul);
    • În partea de jos: adresa și numărul de telefon al destinatarului (cel care primește coletul);
    • Central: numărul unic de identificare al coletului (AWB).

    Aceste informații sunt foarte utile în situația în care foaia de însoțire emisă de curier (AWB) se pierde/ deteriorează pe parcursul transportului.

  • 3. Cum împachetez produsul pe care vreau sa îl expediez?

    Ambalarea produselor revine, în totalitate, în sarcina expeditorului. Este important să selectați corect tipul de ambalaj utilizat, informație solicitată în formularul de plasare a comenzii în site. O ambalare corectă și adecvată a produsului reprezintă o garanție a livrării acestuia la timp și nedeteriorat.

    Orice produs pe care doriți să îl expediați trebuie ambalat în prealabil. În caz contrar, curierul refuză preluarea coletului.

    Obiectele precum: cărucior, bicicletă, valiză, schiuri, snowboard ș.a. articole speciale se vor ambala utilizând cutii de carton, conform instrucțiunilor din site.

    Pentru aceste articole speciale, recomandăm și utilizarea foliei PVC, pentru securizarea ambalajului (cutie carton).

  • 4. Cum îmi pot pregăti paleta?

    Cum îmi pot pregăti paleta?

  • 5. Ce se întâmplă în situația în care dimensiunile (greutate, lungime, înălțime, lățime) coletului sunt greșit estimate și introduse în formular?

    Acuratețea dimensiunilor coletului reprezintă un aspect fundamental pentru eficiența serviciilor oferite de woot.ro.

    Erorile cu privire la dimensiuni pot genera:

    • Blocarea expedierii coletului;
    • Costuri suplimentare de expediere (neestimate în momentul plasării comenzii în site, cu dimensiuni eronate);
    • Taxă/ cost administrativ de 10,00 EUR.
  • 6. Ce se întâmplă și ce este bine să faceți în cazul în care coletul meu pleacă fără o foaie de parcurs?

    În cazul în care expeditorul nu imprimă și nu ne atașează scrisoarea de transport pe pachet, se generează neplăceri și probleme importante. Primul lucru care este bine de știut este că, în aceste cazuri, Woot.ro este în mod automat scutit de sarcina de transport și, prin urmare, nu mai este responsabil pentru transportul pentru care clientul a făcut rezervarea. 

    Pachetul care călătorește lipsit de awb și lipsit de confirmare de ridicare (amintiți - vă că awb-ul trebuie să fie tipărite în două exemplare, dintre care unul trebuie să semneze curierul la ridicarea coletului și păstrate ca o confirmare de ridicare) ar putea fi confundat, greșită, pierdută și / sau furate de către orice persoană care o va ocupa înainte de sosire și, de asemenea, o dată venită în sucursala de curierat partenere.
    În cazul în care anunțurile de client în timp că el a aplicat arma de foc pe parcela, primul lucru pe care ar trebui să contactați agenția de curierat care deservesc partener, cerând să fie trimise prin fax sau prin e - mail pe care Woot.ro arma de foc să- l anticipate prin e-mail. 

    Dacă totul merge bine și pachetul ajunge la sucursala, folosind adresa (expeditor și receptor) plasate de către expeditor pe parcela, operatorii de afiliat va crea un nou transport (cu noul număr de urmărire) „transport de marfă“ , al cărui cheltuielile vor fi apoi solicitate și debitate la beneficiar. 

    Pentru a evita plata acestor cheltuieli este necesar să urmați această procedură: 

    a) să refuzați plata pachetului și, prin urmare, livrarea pachetului;
    b) să fie notificat, de către proprietarul responsabil cu livrarea, noului număr de urmărire creat în locul scrisorii de trăsură care nu a fost aplicat pachetului; 
    c) deschideți un bilet de asistență pe site-ul www.woot.ro cu subiectul "Livrare livrată fără LDV" în care veți comunica numărul de rezervare al comenzii dvs. Woot.ro și numărul de urmărire pe care l-ați solicitat curierului.

    Cu unii parteneri curieri, pentru a debloca plata cheltuielilor necesare și apoi se colectează coletul, pur și simplu imprimate se pregătească pentru (și apoi , eventual , l - au trimis de la expeditorul real) punctul de masina Woot.ro și arată - l la domnișorul în procesul de livrare colete. Utilizând cititorul de coduri de bare, proprietarul reușește să reasocize foaia de parcurs Woot.ro la expedierea pe care o livrează, anulând cererea de plată către destinatar în același timp. 

    ATENȚIE: unii curieri parteneri NU permit în nici un fel re-asocierea unei expedieri de loturi fără LDV la codul nostru de client. 

    Woot.ro este scutit de orice responsabilitate și de orice obligație în ceea ce privește transporturile care nu poartă o scrisoare de transport.