NOU! Platforma dedicata clientilor business Acceseaza

FAQ - Întrebări frecvente

  • 1. Pot folosi platforma woot.ro fără un cont de utilizator? Ce beneficii am dacă îmi creez un cont de utilizator?

    Da, poți accesa serviciile oferite de platformă și fără a fi înregistrat ca utilizator. Avantajele unui cont de utilizator sunt:

    • Posibilitatea de a verifica istoricul coletelor expediate;
    • Acces la creditele preplătite woot.ro;
    • Posiblitatea de a descărca facturile fiscale;
    • Acces rapid la statusul coletului aflat în tranzit;
    • Posibilitatea de a crea o agendă de adrese pentru expeditori și destinatari (foarte util în cazul livrărilor recurente).

    Pentru a crea un cont, click aici.

  • 2. Nu îmi amintesc parola pentru a accesa contul meu de utilizator în platforma woot.ro. Cum procedez?

    Accesează RECUPERARE PAROLA și urmează pașii indicați în procedură. 

  • 3. Vreau să șterg contul creat în platforma woot.ro. Cum procedez?

    Pentru ștergerea contului din platformă, te rugăm să faci un tichet de asistență https://www.woot.ro/tichete-suport (click pe icon-ul roșu, din partea stângă, jos, a paginii web) secțiunea “PROBLEMA NU ESTE LISTATĂ” cu subiectul “ȘTERGERE CONT UTILIZATOR”.

    Odată cu ștergerea contului tău, va fi eliminat automat istoricul livrărilor efectuate, inclusiv facturile eferente și orice date și informații legate de activitatea ta în platforma woot.ro se vor pierde.