Selectați tipul de situație cu care vă confruntați.

Vom încerca să răspundem la tichetul dvs. cât mai curând posibil.

ATENȚIE: Este important să faceți o încadrare corectă a solicitării, astfel încât situația să fie distribuită corect departamentului responsabil!

Solicitarea va fi preluată și soluționată de un operator woot.ro în cel mai scurt timp.

Serviciul este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 - 18:00

Aveți nevoie de asistență pentru o comandă care nu a fost livrată?

# TIP DESCRIERE
1 COLET NERIDICAT
2 NU AM PRIMIT DOCUMENTUL DE TRANSPORT / AWB
3 COLETUL NU A FOST LIVRAT/ STATUS ÎN LIVRARE
4 COLETUL ESTE IN DEPOZITUL FIRMEI DE CURIERAT
5 URMĂRIREA COLETULUI / TRACKING COLET WOOT.RO

Aveți nevoie de asistență pentru o comandă care a fost deja livrată?

# TIP DESCRIERE
6 TRANSPORTUL A FOST DETERIORAT
7 COLET PIERDUT / FURAT
8 FACTURA NU A FOST PRIMITĂ PRIN E-MAIL
9 PLATA LA LIVRARE / PLATA
10 GREUTATE/ DIMENSIUNE GREȘITĂ A COLETULUI

Aveți nevoie de asistență din alte motive?

# TIP DESCRIERE
11 CREDITE WOOT.RO
12 INFORMATII SUPLIMENTARE PENTRU A COLABORA CU NOI
13 SUNTEȚI O COMPANIE ȘI EXPEDIAȚI ÎN MOD CONSTANT?
14 PROBLEMA NU ESTE LISTATĂ