SELECTATI TIPUL DE PROBLEMA

Vom încerca să răspundem la tichetul dvs. cât mai curând posibil.

ATENȚIE: Selectând un tip incorect de problemă, riscați că tichetul dvs. sa fie directionat unui departament incorect, determinând o intarziere în gestionarea situatiei de până la 48 de ore.


Serviciul este activ de luni până vineri de la 10:00 la 18:00.

Aveți nevoie de asistență pentru o comandă care nu a fost livrată?

# TIP DESCRIERE
1 COLET NERIDICAT
2 NU AM PRIMIT DOCUMENTUL DE TRANSPORT / AWB
3 COLETUL NU A FOST LIVRAT/ STATUS ÎN LIVRARE
4 COLETUL ESTE IN DEPOZITUL FIRMEI DE CURIERAT
5 URMĂRIREA COLETULUI / TRACKING COLET WOOT.RO

Aveți nevoie de asistență pentru o comandă care a fost deja livrată?

# TIP DESCRIERE
6 TRANSPORTUL A FOST DETERIORAT
7 COLET PIERDUT / FURAT
8 FACTURA NU A FOST PRIMITĂ PRIN E-MAIL
9 PLATA LA LIVRARE / PLATA
10 GREUTATE/ DIMENSIUNE GREȘITĂ A COLETULUI

Aveți nevoie de asistență din alte motive?

# TIP DESCRIERE
11 CREDITE WOOT.RO
12 INFORMATII SUPLIMENTARE PENTRU A COLABORA CU NOI
13 SUNTEȚI O COMPANIE ȘI EXPEDIAȚI ÎN MOD CONSTANT?
14 PROBLEMA NU ESTE LISTATĂ