Articole deteriorate sau pierdute
Tot ce ai nevoie sa stii despre serviciile woot.ro
keyboard_arrow_down
Ce inseamna asigurarea coletului si cu ce ma ajuta?Asigurarea suplimentara este o optiune prin care iti protejezi coletul in caz de pierdere sau deteriorare pe durata transportului.Prin lege, valoarea maxima asigurata gratuit este de 5 ori valoarea transportului.Daca vrei sa asiguri o valoare mai mare (de exemplu, pentru produse scumpe sau fragile), trebuie sa declari valoarea continutului coletului in campul dedicat.In cazul in care coletul se pierde sau ajunge deteriorat, vei putea solicita despagubiri pe baza sumei asigurate declarate.
Asigurarea suplimentara este o optiune prin care iti protejezi coletul in caz de pierdere sau deteriorare pe durata transportului.
Prin lege, valoarea maxima asigurata gratuit este de 5 ori valoarea transportului.
Daca vrei sa asiguri o valoare mai mare (de exemplu, pentru produse scumpe sau fragile), trebuie sa declari valoarea continutului coletului in campul dedicat.
In cazul in care coletul se pierde sau ajunge deteriorat, vei putea solicita despagubiri pe baza sumei asigurate declarate.
keyboard_arrow_down
Cum asigur coletul?Cand plasezi o comanda noua pe woot.ro, in sectiunea detalii comanda, mergi in partea stanga jos la Optiuni comanda si bifeaza optiunea Asigurare suplimentara.
Completeaza valoarea continutului coletului pentru a-l asigura in caz de pierdere sau deteriorare.
Asigurarea este optionala, dar recomandata mai ales daca trimiti produse fragile sau de valoare.
Asigurarea este optionala, dar recomandata mai ales daca trimiti produse fragile sau de valoare.
keyboard_arrow_down
Coletul pe care l-am expediat a ajuns deteriorat la destinatar. Cum procedez?Daca un colet trimis prin woot ajunge deteriorat, anunta imediat destinatarul sa pastreze ambalajul original (cutie, folie, banda adeziva si etichetele).
Apoi, contacteaza echipa noastra pe suport@woot.ro sau deschizand un ticket de suport pe site si mentioneaza numarul AWB, cine face sesizarea (expeditor sau destinatar), si ofera o descriere clara a continutului si ambalajului.
Vom va analiza situatia si va lua legatura cu firma de curierat pentru solutionare. Vei fi informat pe e-mail cu toti pasii urmatori si, daca este posibil, se va stabili valoarea despagubirii.
keyboard_arrow_down
Ce inseamna asigurarea coletului si cu ce ma ajuta?Asigurarea suplimentara este o optiune prin care iti protejezi coletul in caz de pierdere sau deteriorare pe durata transportului.Prin lege, valoarea maxima asigurata gratuit este de 5 ori valoarea transportului.Daca vrei sa asiguri o valoare mai mare (de exemplu, pentru produse scumpe sau fragile), trebuie sa declari valoarea continutului coletului in campul dedicat.In cazul in care coletul se pierde sau ajunge deteriorat, vei putea solicita despagubiri pe baza sumei asigurate declarate.
Asigurarea suplimentara este o optiune prin care iti protejezi coletul in caz de pierdere sau deteriorare pe durata transportului.
Prin lege, valoarea maxima asigurata gratuit este de 5 ori valoarea transportului.
Daca vrei sa asiguri o valoare mai mare (de exemplu, pentru produse scumpe sau fragile), trebuie sa declari valoarea continutului coletului in campul dedicat.
In cazul in care coletul se pierde sau ajunge deteriorat, vei putea solicita despagubiri pe baza sumei asigurate declarate.
keyboard_arrow_down
Cum asigur coletul?Cand plasezi o comanda noua pe woot.ro, in sectiunea detalii comanda, mergi in partea stanga jos la Optiuni comanda si bifeaza optiunea Asigurare suplimentara.
Completeaza valoarea continutului coletului pentru a-l asigura in caz de pierdere sau deteriorare.
Asigurarea este optionala, dar recomandata mai ales daca trimiti produse fragile sau de valoare.
Asigurarea este optionala, dar recomandata mai ales daca trimiti produse fragile sau de valoare.
keyboard_arrow_down
Coletul pe care l-am expediat a ajuns deteriorat la destinatar. Cum procedez?Daca un colet trimis prin woot ajunge deteriorat, anunta imediat destinatarul sa pastreze ambalajul original (cutie, folie, banda adeziva si etichetele).
Apoi, contacteaza echipa noastra pe suport@woot.ro sau deschizand un ticket de suport pe site si mentioneaza numarul AWB, cine face sesizarea (expeditor sau destinatar), si ofera o descriere clara a continutului si ambalajului.
Vom va analiza situatia si va lua legatura cu firma de curierat pentru solutionare. Vei fi informat pe e-mail cu toti pasii urmatori si, daca este posibil, se va stabili valoarea despagubirii.
