Easybox si livrare la punct fix
Tot ce ai nevoie sa stii despre serviciile woot.ro
keyboard_arrow_down
Cum pot face predarea coletelor? Poti preda coletul la easybox prin:
- Scanarea codului QR sau AWB direct de pe telefon
- Introducerea codului PIN primit pe e-mail
keyboard_arrow_down
Daca doresc prelungirea termenului de ridicare, cum pot face acest lucru?Trimite o solicitare catre suport@woot.ro, mentionand numarul AWB-ului si dorinta de a prelungi termenul de ridicare.
Vom verifica disponibilitatea acestei optiuni in functie de curierul si lockerul ales.
keyboard_arrow_down
Este nevoie sa achit taxe pentru kilometri suplimentari pentru easybox?Daca trimiti coletul dintr-un easybox catre un alt easybox, nu se percepe taxa pentru kilometri suplimentari.
In schimb, daca alegi livrarea de tip locker → adresa, iar adresa destinatarului se afla in afara ariei standard a curierului, se vor aplica taxe pentru kilometri suplimentari, conform tarifelor in vigoare.
In schimb, daca alegi livrarea de tip locker → adresa, iar adresa destinatarului se afla in afara ariei standard a curierului, se vor aplica taxe pentru kilometri suplimentari, conform tarifelor in vigoare.
keyboard_arrow_down
Pot sa depun mai multe colete intr-o singura caseta? Nu, fiecare caseta din easybox permite doar depozitarea unui singur colet.
Daca ai mai multe colete, acestea trebuie introduse separat, fiecare cu codul propriu.
Daca ai mai multe colete, acestea trebuie introduse separat, fiecare cu codul propriu.
keyboard_arrow_down
PIN-ul introdus este incorect. Cum procedez?Daca sistemul afiseaza ca PIN-ul este incorect, verifica urmatoarele:
- Esti la easybox-ul corect (verifica numele din e-mail vs. ecranul lockerului)
- Ai introdus corect codul, mai ales daca acesta contine 0, 1, O sau I
- Termenul de ridicare nu a fost depasit – verifica link-ul din e-mail
keyboard_arrow_down
Ce se intampla daca termenul de pastrare a coletului in easybox a fost depasit?Coletul va fi returnat automat catre expeditor. Daca doresti in continuare produsele, va trebui sa plasezi o noua comanda. Pentru a evita aceasta situatie, verifica intotdeauna termenul de ridicare din link-ul trimis pe e-mail.
keyboard_arrow_down
Cum pot face predarea coletelor? Poti preda coletul la easybox prin:
- Scanarea codului QR sau AWB direct de pe telefon
- Introducerea codului PIN primit pe e-mail
keyboard_arrow_down
Daca doresc prelungirea termenului de ridicare, cum pot face acest lucru?Trimite o solicitare catre suport@woot.ro, mentionand numarul AWB-ului si dorinta de a prelungi termenul de ridicare.
Vom verifica disponibilitatea acestei optiuni in functie de curierul si lockerul ales.
keyboard_arrow_down
Este nevoie sa achit taxe pentru kilometri suplimentari pentru easybox?Daca trimiti coletul dintr-un easybox catre un alt easybox, nu se percepe taxa pentru kilometri suplimentari.
In schimb, daca alegi livrarea de tip locker → adresa, iar adresa destinatarului se afla in afara ariei standard a curierului, se vor aplica taxe pentru kilometri suplimentari, conform tarifelor in vigoare.
In schimb, daca alegi livrarea de tip locker → adresa, iar adresa destinatarului se afla in afara ariei standard a curierului, se vor aplica taxe pentru kilometri suplimentari, conform tarifelor in vigoare.
keyboard_arrow_down
Pot sa depun mai multe colete intr-o singura caseta? Nu, fiecare caseta din easybox permite doar depozitarea unui singur colet.
Daca ai mai multe colete, acestea trebuie introduse separat, fiecare cu codul propriu.
Daca ai mai multe colete, acestea trebuie introduse separat, fiecare cu codul propriu.
keyboard_arrow_down
PIN-ul introdus este incorect. Cum procedez?Daca sistemul afiseaza ca PIN-ul este incorect, verifica urmatoarele:
- Esti la easybox-ul corect (verifica numele din e-mail vs. ecranul lockerului)
- Ai introdus corect codul, mai ales daca acesta contine 0, 1, O sau I
- Termenul de ridicare nu a fost depasit – verifica link-ul din e-mail
keyboard_arrow_down
Ce se intampla daca termenul de pastrare a coletului in easybox a fost depasit?Coletul va fi returnat automat catre expeditor. Daca doresti in continuare produsele, va trebui sa plasezi o noua comanda. Pentru a evita aceasta situatie, verifica intotdeauna termenul de ridicare din link-ul trimis pe e-mail.
