Se incarca...

"
Condiții generale privind furnizarea serviciilor poștale –  Sinapseria

SINAPSERIA S.R.L., cu sediul in Str. Piscului, nr. 15, bl. 49, sc. 1, ap. 39, Sector 4, Bucuresti, CIF RO32296215, furnizeaza servicii postale doar pentru trimiteri postale interne, in baza conditiilor specificate in prezentul document. Acestea reprezinta clauzele generale ale contractului individual ce se considera incheiat intre expeditor si SINAPSERIA S.R.L. la momentul acceptarii trimiterii postale in reteaua postala.

Acceptarea trimiterilor postale
SINAPSERIA S.R.L. accepta trimiteri prezentate de expeditor in ambalaj opac, corespunzator, pe care sunt inscrise corect datele de identificare ale destinatarului si, dupa caz (la serviciul Contra ramburs), ale expeditorului. Expeditorul este responsabil de:
  • ambalarea trimiterii;
  • marcarea coletelor fragile cu mentiunea „Fragil”;
  • completarea corecta a datelor.

SINAPSERIA S.R.L. nu raspunde pentru alterarea coletelor cauzata de factori electromagnetici.

Dimensiuni si greutati maxime acceptate
  • Plicuri: max. 210 x 297 mm (format A4)
  • Colete: max. 30 x 30 x 40 cm
  • Greutate: max. 31,5 kg

Restrictii privind continutul trimiterilor
NU sunt acceptate trimiteri care:
  • au ambalaje cu inscriptii contrare ordinii publice sau bunelor moravuri;
  • contin substante interzise (explozive, toxice, droguri, arme, etc.);
  • sunt neambalate sau ambalate transparent si contin bunuri care contravin legii.
SINAPSERIA S.R.L. are dreptul sa refuze predarea coletului daca acesta prezinta pericol.


Servicii oferite
  • Livrare standard
  • Timp de livrare: 2 zile lucratoare (exceptand serviciul Express).
  • Predare: la adresa destinatarului, in cutia postala sau personal.

Serviciu Express
  • Livrare rapida: 12h in aceeasi localitate, 24h intre resedinte de judet, 36h intre alte localitati.
  • Include dovada datei si orei depunerii.
  • Despagubire in caz de intarziere: 10% din tarif pentru fiecare 6h de intarziere.

Valoare declarata
  • Protectie impotriva pierderii/distrugerii: pana la 10.000 RON.
  • Dovezile privind depunerea sau livrarea pot fi solicitate timp de 9 luni.


Contra ramburs
  • Suma maxima acceptata: 10.000 RON.
  • Moneda acceptata: RON.
  • Rambursarea catre expeditor: in 30 de zile lucratoare de la livrare.

Confirmare de primire
  • Confirmare scrisa de la destinatar.
  • Returnare dovada in 3 zile lucratoare.
  • Duplicat oferit in caz de pierdere.

Imposibilitate de livrare
  • Daca livrarea esueaza, destinatarul va fi avizat, iar trimiterea este pastrata 5 zile.
  • Dupa expirarea termenului, coletul este returnat expeditorului in 3 zile lucratoare, pe cheltuiala acestuia.
  • Daca nu poate fi returnat, coletul se pastreaza timp de 9 luni. Dupa acest termen, intra in proprietatea SINAPSERIA S.R.L.

Raspunderea furnizorului
  • In caz de pierdere, furt, distrugere totala:
  • 100% din valoarea declarata (daca s-a declarat valoare).
  • Valoarea rambursului (daca este trimis cu ramburs si fara valoare declarata).
  • De 5 ori tariful (daca nu e ramburs sau valoare declarata).
  • Se restituie si tariful platit.

In caz de deteriorare sau pierdere partiala:
  • Proportional cu partea deteriorata, pana la valoarea declarata.
  • De 5 ori tariful in lipsa valorii declarate.
  • Se adauga dobanda legala penalizatoare.
  • Serviciul cu valoare declarată implică un tarif suplimentar, comunicat clientului în momentul plasării comenzii.

Exonerari de raspundere
  • paguba e provocata de expeditor/destinatar;
  • trimiterea a fost acceptata fara obiectii;
  • este vorba de forta majora sau caz fortuit (cu exceptia tarifului de asigurare).

Reclamatii si despagubiri
  • Termen: 6 luni de la depunerea trimiterii.
  • Modalitati de transmitere: personal, postal, e-mail.

Termene de solutionare
  • Reclamatia se solutioneaza in max. 3 luni.
  • Despagubirile se acorda in max. 30 zile de la solutionare, prin mandat postal, virament sau numerar la sediu.

Alte cai de atac
  • Daca reclamatia nu este solutionata satisfacator, utilizatorul poate:
  • Sesiza autoritatea de reglementare (in max. 1 an de la trimitere);
  • Introduce cerere de chemare in judecata.
  • Incheierea contractului

SINAPSERIA S.R.L. nu raspunde daca:


Reclamatii
Adresa: Str. Crangului, nr. 8, Sector 1, Bucuresti; e-mail: contact@sinapseria.ro
Reclamatia trebuie sa contina: descrierea evenimentului, pretentii, dovezi, modalitate de plata a despagubirii.

Utilizatorul are dreptul să sesizeze Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) în legătură cu orice nerespectare a obligațiilor legale de către SINAPSERIA S.R.L., în conformitate cu prevederile legislației poștale în vigoare. Detalii suplimentare sunt disponibile pe site-ul www.ancom.ro.

Contractul dintre utilizator si SINAPSERIA S.R.L. este considerat incheiat automat, fara intocmirea unui inscris, la momentul acceptarii trimiterii postale in retea. În sensul prezentelor termeni și condiții, termenii „trimitere poștală”, „utilizator”, „expeditor” și „destinatar” au înțelesul prevăzut în legislația națională aplicabilă serviciilor poștale din România.

SINAPSERIA S.R.L. procesează datele cu caracter personal ale utilizatorilor în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR). Detalii privind scopul, temeiul legal și durata prelucrării pot fi consultate în Politica de confidențialitate disponibilă pe platforma Woot.ro.
"