SELECTATI TIPUL DE PROBLEMA

Vom încerca să răspundem la tichetul dvs. cât mai curând posibil.

ATENȚIE: Selectând un tip incorect de problemă, riscați că tichetul dvs. sa fie directionat unui departament incorect, determinând o intarziere în gestionarea situatiei de până la 48 de ore.


Serviciul este activ de luni până vineri de la 09:00 la 19:00.

Aveți nevoie de asistență pentru o comandă care nu a fost livrată?

# TIP DESCRIERE
1 COLET NERIDICAT
2 NU EXISTĂ ETICHETE / RECEPȚIE LDV
3 TRANSPORTUL NU ESTE CONSEGANTA / ÎN TRANZIT
4 LIVRARE ÎN STOC
5 URMĂRIREA / URMĂRIREA

Aveți nevoie de asistență pentru o comandă care a fost deja livrată?

# TIP DESCRIERE
6 TRANSPORTUL A FOST DETERIORAT
7 PIERDEREA ȘI PIERDEREA DE TRANSPORT MARITIM
8 FACTURA NU A FOST PRIMITĂ PRIN E-MAIL
9 PLATA LA LIVRARE / PLATA
10 ÎNCĂRCAȚI GREUTATEA / DIMENSIUNEA GREȘITĂ A TRANSPORTULUI GREȘIT

Aveți nevoie de asistență din alte motive?

# TIP DESCRIERE
11 CREDITE WOOT.RO
12 MAI MULTE INFORMAȚII DE CUMPĂRAT DE LA NOI?
13 SUNTEȚI O COMPANIE ȘI EXPEDIAȚI ÎN MOD CONSTANT?
14 PROBLEMA NU ESTE LISTATĂ