FAQ - Întrebări frecvente

  • 1. Cum solicit expedierea unui colet prin intermediul platformei woot.ro?

    Pentru a expedia un colet prin intermediul platformei noastre, ai nevoie de:

    -Un dispozitiv precum: telefon, tabletă sau laptop și o conexiune la internet;
    -Imprimantă (pentru a printa documentul de însoțire al coletului (pe care îl vei aplica pe coletul preluat de transportator);
    -Informații despre: coletul expediat (dimensiuni & greutate) expeditor și destinatar (nume, adresa și nr de tel);
    -Cod fiscal (dacă e cazul) și datele pentru emiterea facturii; 
    -Adresa de e-mail pentru corespondență (aici vei primi AWB-ul și factura pentru serviciile comandate)
  • 2. În ce interval orar poate fi plasată o comandă pentru livrarea unui colet?

    Serviciul de asistență clienți este activ în intervalul orar 10:00 – 18:00 (pauză 13:00-13:300) de luni până vineri;

    Comenzile interne (pe teritoriul României) pot fi plasate în orice moment al zilei; plata online (prin card de credit sau PayPal) vă facilitează accesul instant la AWB și factura aferentă comenzii (acestea se trimit automat pe e-mail)

    Comenzile externe (în țări din UE și în afara ei) au anumite reglementări vamale specifice, motiv pentru care necesită asistența operatorilor woot.ro. – introducere manuală a datelor.

    • De aceea vă recomandăm să vă asigurați că plasați aceste comenzi în inervalul programului de lucru. Comenzile externe vor fi procesate în max. 2h din momentul în care a fost recepționată dovada plății serviciului comandat.
    • În cazul în care nu ați recepționat AWB-ul și factura pe e-mail, trimiteți un tichet către Departamentul de Asistență, accesând icon-ul roșu din partea de jos a paginii, în stânga.
  • 3. Care sunt companiile de curierat din portofoliul woot.ro?

    Prin intermediul platformei woot.ro beneficiați de prețuri avantajoase, puse la dispoziție de companii de curierat precum:

    • DPD
    • Nemo Express
    • TCE
    • Urgent Cargus
    • Stack Curier
    • GLS
    • Sameday
  • 4. Pot plasa o comandă (solicitare de livrare colet) în site și fără a crea un cont de utilizator?

    Da, poți. Înregistrarea ca utilizator nu este obligatorie. Crearea unui cont permite accesarea mai rapidă a serviciilor și optimizarea operațiunilor de rezervare.  

    Poți accesa aici formularul de Înregistrare.

  • 5. Doresc sa fiu asistat telefonic, în procesul de plasare a comenzii. Cum procedez?

    Datorită numărului mare de solicitări, nu putem prelua comenzi telefonic. Vă rugăm să urmați pașii indicați în https://www.woot.ro/ iar în cazul în care întâmpinați probleme pe parcursul procesului, semnalați-ne printr-un tichet. Acest lucru este facil prin accesarea icon-ului roșu, din partea stângă a paginii, jos: https://www.woot.ro/tichete-suport

  • 6. Pot plasa o comandă (solicitare de livrare colet) pe platforma woot.ro în nume propriu, ca persoană privată?

    Da, orice persoană poate accesa serviciile și beneficiile oferite de woot.ro. Nu este obligatoriu sa dețineți/ reprezentați o companie.

  • 7. Doresc să plasez o comandă (solicitare de livrare colet) în numele unei companii/ societăți. Cum procedez?

    Pentru început, introdu datele aferente aici https://www.woot.ro/, necesare pentru calcularea tarifului. La finalul procesului, asigură-te că introduci codul fiscal și numărul de TVA, pentru a ți se emite factura e firmă.În cazul în care compania ta efectuează frecvent un număr mare de expedieri, poți beneficia de un discount per volum. Accesează secțiunea https://www.woot.ro/tichete-suport și solicită mai multe informații.

  • 8. Care sunt prețurile pentru coletele expediate prin intermediul platformei woot.ro?

    Prețurile diferă, în funcție de mai mulți factori, precum:

    • Dimensiunea obiectelor care urmează a fi expediate;
    • Greutatea finală a coletului (după împachetare: plic, cutie, palet) care urmează a fi expediat;
    • Țara și orașul de destinație;
    • Servicii auxiliare, combinate cu transportul maritim.

    Odată introduse toate aceste date, se vor afișa prețurile aferente expedierii solicitate.

  • 9. Care este modalitatea de introducere a datelor de expediere pentru un colet?

    Completează câmpurile dedicate din secțiunea https://www.woot.ro/

    • Localitatea din care este preluat coletul;
    • Localitatea în care este predat coletul;
    • Tipul ambalajului (plic, cutie, palet) și dimensiunile coletului (greutate, lungime, lățime, înălțime)
    • Nr. de telefon expeditor și destinatar

    Poți opera modificări asupra acestor date PÂNĂ în momentul primirii confirmării de expediere solicitate.

  • 10. Care sunt serviciile premium pe care woot.ro le pune la dispoziția clienților, contra cost?

    Printre serviciile suplimentare pe care le puteți solicita se numără:

    • Livrarea transportului la un anumit etaj;
    • Livrare în zilele de weekend;
    • Asigurarea transportului livrat.
  • 11. Câte pachete pot expedia prin intermediul unui singur transport?

    Platforma woot.ro permite expedierea a până la 99 de colete. Variantele pot fi:

    • Un singur colet livrat către un destinatar;
    • Mai multe colete livrate către un destinatar;
    • Mai mule colete livrate către mai mulți destinatari.

     

    Înregistrarea datelor aferente coletelor se face online, fără a fi necesară încărcarea de documente/ liste/ fișiere în format .csv sau .xml 

  • 12. Am întâmpinat probleme pe parcursul procesului de completare a datelor solicitate în site. Cum procedez?

    Te rugăm să accesezi secțiunea https://www.woot.ro/tichete-suport (click pe icon-ul roșu din partea de jos, în stânga paginii web) iar în cazul în care situația cu care te confrunți nu se regăsește în niciuna din categoriile exemplificate, completează un tichet suport cu subiectul “PROBLEMA NU ESTE LISTATĂ”

    Serviciul de asistență este activ de luni până vineri, în intervalul 10:00 - 18:00.

  • 13. Ce fac cu documentul de transport pe care l-am primit pe e-mail?

    Te rugăm să printezi documentul în dublu exemplar: un exemplar (asigură-te ca îl semnezi!) îl aplici pe coletul care va fi expediat și un exemplar îl păstrezi (ca dovadă a predării coletului; asigură-te că este semnat de curier).

    În cazul în care tu doar ai intermediat acest transport, asigură-te că expeditorul de drept primește exemplarul pe care tu îl deții. (poți introduce adresa de e-mail a expeditorului de drept, astfel încât woot.ro să îi trimită o copie a documentului de însoțire a coletului livrat).

  • 14. Doresc să modific/ corectez datele introduse în formularul de comandă. Cum procedez?

    Te rugăm să deschizi un tichet de asistență https://www.woot.ro/tichete-suport (click pe icon-ul roșu, din partea stângă, jos, a paginii web) cu subiectul “eroare solicitare sau anulare”. În tichet, menționează toate modificările pe care dorești să le operezi.

    Te vom anunța pe e-mail dacă modificările sunt operabile și nu influențează demersurile procesului de livrare.

    În caz contrar, te vom ruga să faci o nouă solicitare și îți vom trimite pe e-mail instrucțiunile, pentru ca tu să utilizezi plata deja efectuată.

    Serviciul de asistență este activ de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 - 18:00.

  • 15. Doresc să anulez expedierea unui colet. Cum procedez?

    Pentru anularea expedierii unui colet este necesar:

    • Să fi trecut minim (nu maxim??) 12 ore din momentul preluării coletului;
    • Să deschideți un tichet de asistență https://www.woot.ro/tichete-suport (click pe icon-ul roșu, din partea stângă, jos, a paginii web) cu subiectul “eroare solicitare sau anulare”;
    • Să menționați în tichet numărul unic de identificare al coletului (AWB) și motivul anulării livrării acestuia;

    Atenție! Taxa de anulare și administrare solicitări reprezintă 10% din valoarea totală achitată în momentul plasării comenzii.

  • 16. Care sunt reducerile de care pot beneficia, utilizând serviciile woot.ro?

    Prețurile de care beneficiezi utilizând platforma woot.ro pentru expedierea coletelor sunt unele preferențiale, negociate deja de noi cu firmele de curierat partenere, în baza volumelor înregistrate.

    În cazul în care administrezi o companie care livrează constant volume mari, poți solicita o ofertă aici: https://www.woot.ro/clienti-business

  • 17. Cum pot verifica statusul coletului meu, aflat în tranzit?

    Fiecare colet are un număr unic de identificare (AWB number) pe care îl primești pe e-mail. Introdu numărul coletului în căsuța din dreapta sus (buton galben “Urmărește comanda”) a paginii web https://www.woot.ro/ și apasă pe lupă.

    Primele informații cu privire la transportul unui colet vor fi disponibile după minim 12 ore de la momentul preluării coletului de către firma de curierat solicitată.